data:blog.pageTitle Michelin bloggen som innehåller: spel, tjäna pengar, tips, dator,: Rapport från Michelin bloggen om affiliators

Jag har även en blogg där jag tar upp mode, design, skvaller, ironi, humor

måndag 11 januari 2010

Rapport från Michelin bloggen om affiliators

Jag har nu lagt in några affiliators på den här bloggen.
Alla de affiliators som jag har på min ordinarie blogg:
http://michelin53.blogspot.com/ kommer jag att föra över till den här sidan, om inte den fungerar inom den närmaste dagarna..
Men jag låter det var kvar så länge, så får vi se om det kommer tillbaka.

Ber åter igen om ursäkt för allt problem..
Skulle jag få min ordinarie blogg (som enbart ska framöver innehålla allt inom: hem, familj, skvaller, humor, ironi m.m.) att fungera normalt igen så kommer den här bloggen enbart innehålla: gratis-saker, tjäna pengar på att blogga, allt inom data, teknik, bingo, våga satsa pengar, spela på nätet m.m.
Så i slutänden så kommer det ändå att bli två bloggar, men helt olika innehåll.

Ha en trevlig dag!
Hälsningar Michelin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar