data:blog.pageTitle Michelin bloggen som innehåller: spel, tjäna pengar, tips, dator,: Protestera mot de nya sjukskrivningsreglerna

Jag har även en blogg där jag tar upp mode, design, skvaller, ironi, humor

torsdag 14 januari 2010

Protestera mot de nya sjukskrivningsreglerna

Jag vill dela med mig det mail som jag fått idag.

Den 26 januari kommer en landsomfattande ljusmanifestation att ske på olika offentliga platser för att protestera mot regeringens hårda regler i sjukförsäkringen, bege dig gärna dit och visa ditt stöd. För dig som inte kan eller har någon möjlighet att delta kan istället tända en marschall hemma på tomten/gården för att visa ditt deltagande. Om dina grannar frågar dig varför du tänder en marschall så har du chansen att berätta varför och förhoppningsvis smittar det.

Titta på reppotaget på min sida från Uppdrag Granskning om Mari-Louise i Grängesberg som tog sitt liv pga regeringens hårda regler i sjukförsäkringen.

På min hemsida kan du protestera mot de nya sjukskrivningsreglerna
http://www.webbprodukter.se
Besök gärna sidan och stöd de sjukas kamp och hjälp till att sprida sidan till nära och kära.

Mvh/Rune Blixt
Källarbacksvägen 4
77595 Krylbo ( Folkärna )

Tel: 0226-19330, Mobil: 073-8494239
E-post: info@webbprodukter.se
Hemsida: www.webbprodukter.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar