data:blog.pageTitle Michelin bloggen som innehåller: spel, tjäna pengar, tips, dator,: Michelin är här med sin reserv blogg istället, eftersom min ordinarie blogg inte fungerar för tillfället..

Jag har även en blogg där jag tar upp mode, design, skvaller, ironi, humor

måndag 11 januari 2010

Michelin är här med sin reserv blogg istället, eftersom min ordinarie blogg inte fungerar för tillfället..

JAG BER OM URSÄKT
Jag vet inte alls vad som hänt med min ordinarie blogg på adressen: http://michelin53.blogspot.com/ jag har precis allting kvar i mina HTLM-koder men ingenting syns ute i etern.
Eftersom ingen tycks kunna hjälpa mig här på blogspot så startar jag helt enkelt upp en ytterligare reserv-blogg och så kommer jag hålla på ...
För det finns absolut ingen anledning att stänga ner min blogg och framför allt inte när jag hade lyckats att hamna på fjärde plats när man googlar just på: Michelin-bloggen och dessutom när det nu började "ticka in" slantar också, då strular min blogg och
det gör mig ännu mer förbaskad...
Så jag får väl bygga upp alla mina affiliators här och börja om från början igen,
för jag är inte den som ger upp i första taget.
Hälsningar en bitter Michelin som får börja om från början igen om inte min ordinarie blogg fungerar normalt igen.

1 kommentar:

  1. Nu ska vi se om det fungerar att skriva här också innan jag kör på igen../Michelin

    SvaraRadera