data:blog.pageTitle Michelin bloggen som innehåller: spel, tjäna pengar, tips, dator,: SORG och ledsen i ögat och själ

Jag har även en blogg där jag tar upp mode, design, skvaller, ironi, humor

tisdag 15 februari 2011

SORG och ledsen i ögat och själ

Det känns mer eller mindre som en slags begravningscermoni

Jag är ledsen, oerhört ledsen.
Jag kan inte komma in längre på min blogg: http://michelin53.blogspot.com

Jag har inte en aning om vad jag ska göra.
Helt plötsligt så kommer jag bara inte in på min blogg längre.
Det var exakt lika med den här bloggen, jag kom inte heller in på den här.
Men jag satt uppe inatt till halv fyra och lyckades i alla fall komma in
efter mycket möda och stort besvär.

Men som sagt jag kommer inte in på min andra blogg och heller in på det Google-kontot längre.
Jag har följt alla anvisningar som jag har fått av Google och jag lyckades enbart få tag i den här bloggen och adressen. Men som sagt det var min andra blogg som låg mig varmt om hjärtat.
Det känns oerhört tråkigt att det har blivit så här.
Jag vet inte heller hur jag ska få det att fungera framöver med just den bloggen.
Jag var dum nog och inte skrev in mitt mobilnummer till Google så jag kunde gå den vägen.
Det värsta av allt är att jag hade så otroligt mycket material på g.mail och det gör mig ont att veta att det skulle vara borta.
Är det någon som vet annars hur man ska gå till väga,
så tar jag tacksamt emot all hjälp jag kan få av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar