data:blog.pageTitle Michelin bloggen som innehåller: spel, tjäna pengar, tips, dator,: DESPERAT och i behov av din hjälp.. Så återerövrar du ditt Google-konto

Jag har även en blogg där jag tar upp mode, design, skvaller, ironi, humor

tisdag 15 februari 2011

DESPERAT och i behov av din hjälp.. Så återerövrar du ditt Google-konto

Jag Googlar och söker med ljus och lykta efter vad jag ska göra för att komma in i mitt Google konto igen.. Jag har inte fått några som helst uppgifter om hur det ska gå till väga.
Här finns att läsa hur man går till väga:

Men skillnaden är bara med mig att jag har testat precis allt det här och ändå har jag inte lyckats återerövrat min Google konto. Jag kommer ju inte in på min g-mail adress heller och där har jag en otroligt massa material som är mig mycket värdefullt..
Jag får ingen mail till mig med någon återställningskod..
Jag har även skrivit till supporten och förklarat mina problem men jag får inget svar.

Jag vill bara komma in på min g-mail igen och komma in på mitt Google-konto igen för att jag ska kunna fortsätta blogga på min blogg: http://michelin53.blogspot.com

KAN NÅGON HJÄLPA MIG?
Finns någon som verkligen förstår min situation?
HÖR AV ER TILL MIG!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar