data:blog.pageTitle Michelin bloggen som innehåller: spel, tjäna pengar, tips, dator,: Jag är helårsprenumerant på PC för Alla

Jag har även en blogg där jag tar upp mode, design, skvaller, ironi, humor

tisdag 2 november 2010

Jag är helårsprenumerant på PC för Alla

Jag har aldrig ångrat det.
Jag ser fram emot min tidning PC för alla och då är det min heliga stund när jag sätter mig med tidningen och plöjer igenom rubb som stubb.

Det är superbra att vara helårsprenumerant
för då får du fri pc-support och det innebär att du får kostnadsfri hjälp via telefon och det medföljer även en cd (och ibland en dvd) med varje nummer.
Jag skippar alla andra veckotidningar efter att nu ha valt PC för alla.
Jag har tröttnat på alla stick - och virkbeskrivningar och bakning och recept blandat med bantning. Då är det bättre att lära sig något och det gör jag genom min tidning PC för alla som jag nu alltid ser fram emot att få i min brevlåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar