data:blog.pageTitle Michelin bloggen som innehåller: spel, tjäna pengar, tips, dator,: Windows 7 eller XP eller Vista ?

Jag har även en blogg där jag tar upp mode, design, skvaller, ironi, humor

fredag 4 juni 2010

Windows 7 eller XP eller Vista ?

Konstigt nog så finns det dom som inte alls uppskattar Windows 7
Dom uppgifter som jag själv fått är att Windows 7 ska vara jätte bra.
Jag ställde frågan: Någon som har ändrat från Vista till Windows 7 på Facebook och jag blev väldigt förvånad över att det var många som inte alls tyckte om Windows 7 ...
Jag själv kan inte uttala mig om detta eftersom jag inte har en susning om det är bättre eller sämre än både Vista och XP. Men dom som vet kan gärna skriva en liten kommentar här och berätta för mig om ni tycker att jag ska skaffa Windows 7 istället för Vista som jag har idag.
Eller har du bara något bra eller dåligt att säga om Vista, XP eller Windows 7 så skriv en rad här.

6 kommentarer:

  1. Ubuntu, 10.04 e fint som snus!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ville bara säga tack för besöket även om ingen av oss förstår hur 100 kronor fungerar. Trevlig helg till dig också!

    SvaraRadera
  3. vill du klicka in på direktlänken och rösta på min sko e du gullig?skulle bli jätte glad ! tack på förhand och glöm inte att kommetera i mitt inlägg"jag är med i nellys sko tävling" att du röstat så länkar ja dig när tävlingen e avslutad ! (: ! http://nelly.com/designyourshoe/?obj=vJLjkToxoEzmvpn2O74nAGePitonATdvamSA58vg0kIsNwjcscFs#shoeGallery

    SvaraRadera
  4. kan säga att ska man ha w7 så ska det va äkta varan, dom som klagar sitter nog på falsk program vara och det är ju bara drygt :/

    SvaraRadera
  5. har själv inte windows 7. utan jag använder vista. Men när jag har använt 7 hos kompisar osv så tycker jag att det känns bättre. om inte annat så är det nyare och "fräschare" och om du förstå. lite fränare :P

    SvaraRadera
  6. Jag har haft både Windows 7 och Vista och märkte på direkten att Vista klarade mindre än Windows 7. När jag använde Vista slutade internet svara extremt ofta och jag hade bara 3 tabbar uppe då.
    Med Windows 7 märkte jag inte av det. Jag kan hålla med Markus, de som inte tycker Windows 7 är bra kanske har laddat ner en kopia.

    För tillfället trivs jag med Safari och Firefox, men satsa på Windows 7!

    SvaraRadera